poniedziałek, 1 września 2014

Rękodzieło część pierwsza

Tak już wspominałam wam szykuję dla was posty o stronach (polskich) z rękodziełem. Planuję 'mieszać' w jednym poście coś dla mamy i coś dla dziecka :) tak wiem,zabranie się za te posty szło mi jak krew z nosa,ale już mamy zaczynamy !
Dziś na pierwszy ogień idzie coś dla mamy My hand made (chociaż dla małych modnisi też można zamówić absolutnie niepowtarzalną biżuterię).
Prezentuję wam My hand made jako pierwsze ponieważ to strona mojej kochanej siostry :) 
Kamila- magister filologii polskiej,mama,żona,rękodzielniczka. Jej przygoda z rękodziełem zaczęła się bardzo niewinnie nieco ponad rok temu i trwa do dziś. Kamila tworzy biżuterię szytą,jak rownież popularne i modne koralikowe fasony. Fani i klienci są baaaardzo zróżnicowani co oznacza ni mniej ni wiecej niż to,że każdy znajdzie na My hand made coś dla siebie.
Druga strona-coś dla dziecka.
Zapraszam was na Lukrowane Migdały. 
Agata-mama dwóch uroczych Dziewczynek,urodziła się chyba z igłą w ręku. Agata tworzy głownie czapeczki, szaliczki i chusteczki dla naszych pociech. Na jej stronie znajdziemy jednak jeszcze wiele innych perełek na przykład 'szmaciane' lalki ! Wszystko jest w pięknej kolorystyce i bardzo przyjazne małym użytkownikom. 
Nie będę wam wklejać zdjeć i opowiadać w nieskończoność o twórczości tych dwóch naprawdę wspaniałych kobiet. Wckomentarzu na fb dodam linki do stron dziewczyn bo to wszystko po prostu trzeba zobaczyć ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz